Zákaznický účet: on-line přehled o všem důležitém

Stálý přehled o spotřebě vody, vystavených fakturách, platbách či odečtech vodoměrů mohou mít zákazníci Pražských vodovodů a kanalizací. Stačí k tomu jediné: aktivovat si tzv. zákaznický účet.

3 min. čtení

„Tuto službu v současné době využívá přes patnáct tisíc naši klientů,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

PVK službu nabízejí na svých webových stránkách www.pvk.cz. „Jedná se o zabezpečený účet, ke kterému má přístup pouze zákazník po zadání platného hesla,“ upřesnil Mrázek.

Poté, co si zákazník zažádá o přístup k datům pomocí zákaznického účtu na webových stránkách www.pvk.cz, bude mu doporučeně poštou zasláno přístupové heslo na jméno a adresu uvedenou v platné Smlouvě o dodávce vody a odvádění odpadních vod, kterou uzavřel s PVK.

Prostřednictvím aktivních formulářů, dostupných také ze zákaznického účtu, může klient kdykoli komunikovat s týmem kontaktního centra (tel. 840 111 112), který je k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Co může zákazník sledovat?
- spotřebu vody
- vystavené faktury
- platby
- odečty vodoměrů
- a další zajímavé informace
Celkový počet smluvních zákazníků PVK                       87 707 
Celkový počet fakturovaných odběrných míst                111 795
Celkový počet zákazníků se službou zákaznický účet      15 094
 


Zdroj: PVK

Zdroj: PVK

Doporučujeme