Nový portál umožňuje také online platby a uživatelé si mohou na internetu vyřídit i vybrané požadavky jako například změnu nastavení úhrad nebo nahlášení samoodečtu. Zákazníci mají rovněž přehled o svých vyúčtováních a zálohách a mohou sledovat vývoj své spotřeby vody. I pro nepřihlášené uživatele jsou k dispozici informace o haváriích a odstávkách vody či novinky ze světa vodárenských společností.
Porota také ocenila, že spolu se zákaznickým portálem vznikla i mobilní aplikace, která je jeho kopií. „Platit účty cestou do práce nebo ve frontě v obchodě je dnes již běžnou záležitostí. V našem oboru je však možnost platby online přes portál či aplikaci zcela nadstandardní. V České republice jsme jediní, kdo tuto možnost platby nabízí,“ uvádí Petr Maximilián, ředitel úseku zákaznických služeb skupiny Veolia v ČR.
A právě proto poputuje ocenění do České republiky. Slavnostní předání proběhne 26. června ve vzdělávacím centru skupiny Veolia v Paříži – Jouy-Le-Moutier za účasti našich kolegů ze společnosti Solutions and Services.
Zákaznický portál naleznete zde.
Zdroj: redakce
Zdroj: redakce