Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací se vrací do běžného provozu

Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací (PVK) v Dykově ulici bude od pondělí otevřeno v obvyklé otevírací době. Ruší se také povinnost předchozí rezervace návštěvy. ČTK to dnes sdělil mluvčí PVK Tomáš Mrázek.

1 min. čtení

Systém rezervací platil od 6. prosince kvůli opatřením proti šíření covidu-19.

Zákaznické centrum bude od pondělí 14. března klientům otevřeno ve standardní provozní době, a to od pondělí do čtvrtka od 08:00 do 18:00 a v pátek od 08:00 do 15:00. PVK však nadále doporučuje elektronickou a písemnou komunikaci.
Lidé by tak měli dotazy zasílat poštou, na e-mail info@pvk.cz nebo využít zákaznické telefonní linky s čísly 601 274 274 a 840 111 112. Žádosti lze také podávat prostřednictvím zákaznického internetového účtu.

PVK zásobují vodou zhruba 1,32 milionu obyvatel Prahy a 208.000 obyvatel Středočeského kraje. Délka vodovodní sítě včetně přípojek dosahuje 4415 kilometrů a délka kanalizační sítě včetně přípojek 4720 kilometrů. Většinovým vlastníkem PVK je firma Veolia a menšinovým hlavní město.

Zdroj: ČTK

Doporučujeme