Systém rezervací platil od 6. prosince kvůli opatřením proti šíření covidu-19.
Zákaznické centrum bude od pondělí 14. března klientům otevřeno ve standardní provozní době, a to od pondělí do čtvrtka od 08:00 do 18:00 a v pátek od 08:00 do 15:00. PVK však nadále doporučuje elektronickou a písemnou komunikaci. Lidé by tak měli dotazy zasílat poštou, na e-mail info@pvk.cz nebo využít zákaznické telefonní linky s čísly 601 274 274 a 840 111 112. Žádosti lze také podávat prostřednictvím zákaznického internetového účtu.
PVK zásobují vodou zhruba 1,32 milionu obyvatel Prahy a 208.000 obyvatel Středočeského kraje. Délka vodovodní sítě včetně přípojek dosahuje 4415 kilometrů a délka kanalizační sítě včetně přípojek 4720 kilometrů. Většinovým vlastníkem PVK je firma Veolia a menšinovým hlavní město.
Zdroj: ČTK