„Služba SMS Info zahrnuje zasílání informací o haváriích a plánovaných odstávkách vody včetně předpokládaného termínu ukončení odstávky. Zájem o její využívání v roce 2019 opět vzrostl a přihlásilo se k ní celkem 10 729 zákazníků SVAS. Naše společnost ji zákazníkům nabízí od listopadu 2007,“ vyjmenovala mluvčí SVAS Lenka Kozlová.
Bezplatná služba je vhodná i pro zákazníky, kterým případný handicap nedovolí si SMS přečíst. Potřebnou informaci mohou totiž získat pomocí hlasových zpráv na mobilní telefon či pevnou linku. Hlasové zprávy mají možnost využívat i ti zákazníci, pro něž je čtení SMS zpráv obtížné.
„Celkem od počátku zavedení služby již bylo rozesláno na 148 581 SMS zpráv, z toho za loňský rok to bylo celkem 23 282 zpráv,“ spočítala Kozlová.
Ke službě SMS Info se lze on-line zaregistrovat na webových stránkách společnosti www.svas.cz v sekci Zákaznický portál.
Zdroj: redakce
Zdroj: redakce