Tento 32letý patron a zakladatel nového projektu a společnosti „Eau de Castalie“ právě uvedl na trh francouzských kaváren, hotelů, restaurací a firem stolní vodu stejného názvu, která je alternativou minerálních vod v lahvi a je šetrná nejen k životnímu prostředí, ale i k naší kapse.
Lamarque vybavil odborníky sofistikovanými přístroji a tím jim umožnil nabízet zákazníkům ve svých zařízeních kohoutkovou vodu čištěnou přes mikrofiltr přímo v místě spotřeby. Fontány „Eau de Castalie“ jsou vybaveny systémem dávkování, díky němuž jsou lahve naplňovány vodou automaticky. Lahve jsou skleněné a označené logem „Eau de Castalie“. Na perlivou vodu se používají průhledné a na neperlivou matné a po umytí mohou být použity více než 3000krát.
Téma vody bylo Lamarquovi blízké již během studií, navíc svoji kariéru začal dobrovolnou stáží u Veolia Transport v Austrálii a později byl přemístěn do oddělení auditu ve Veolia Environnement, kde během tří a půl let prošel všemi divizemi i oblastmi a nabyl tak cenné zkušenosti.
Vyšlo v tisku Le Figaro – 12/11/2011, pod názvem ´Thibaul Lamarque réinvente l´eau du robinet en…bouteille´
Celý článek naleznete zde: http://www.lefigaro.fr/economie/
Odkaz na společnost Eau de Castalie: http://www.castalie.com/
Foto: www.castalie.com
Zdroj: Le
Figaro
Zdroj: Le Figaro