Rozšíření úředních hodin zákaznických center pro objednané zákazníky


Krizový štáb Středočeských vodáren rozhodl s platností od 1. 6. 2020 o dalším postupném uvolňování opatření, přijatých v souvislosti s koronavirovou krizí.  



6 min. čtení

Počínaje tímto datem tak bude možné po předchozí objednávce navštívit v úřední dny zákaznická centra Středočeských vodáren a.s. v Kladně a Mělníku.

Pro každého objednaného zákazníka bude vytvořen dostatečný časový prostor, čímž bude kapacita center omezena. Podmínkou uskutečnění návštěvy je proto předchozí rezervace na stránkách svas.cz (proklik na https://portal.svas.cz/ ), případně telefonicky na čísle 840 121 121, 602 128 127. Důvodem návštěvy ZC by měly být pouze neodkladné případy (například uzavření smlouvy na dodávku pitné vody a odvádění odpadních vod). Běžné záležitosti, jako je úprava smluvních údajů, změny výše záloh, hlášení odečtů, platby či nové přípojky budou i nadále řešeny bez osobního kontaktu. Příjem plateb za vodné a stočné nebude prozatím z hygienických důvodů obnoven.



Zákaznická centra budou od 1. 6. 2020 přístupná objednaným zákazníkům v upravených úředních hodinách:


Pondělí  8:00 – 12:00   13:00-17:00

Úterý zavřeno

Středa 8:00 – 12:00   13:00-17:00

Čtvrtek – zavřeno

Pátek 8:00 – 12:00



Pro záležitosti, nevyžadující osobní návštěvu zákaznického centra (již zmíněné úpravy záloh, hlášení odečtů, požadavky na informace o platbách a podobně)  doporučujeme využít nepřetržitou zákaznickou linku, případně je možné zaslat svůj požadavek emailem na adresu info@svas.cz. 

Další možností je aktivace Zákaznického účtu, který si může odběratel zřídit na webovém portále portal.svas.czZabezpečený zákaznický účet umožní okamžitý přístup k informacím, jako jsou třeba informace o smlouvě a odběrateli, přehled spotřeby a její grafické znázornění, informace o provedených odečtech, přehled faktur a vyúčtování, mapa aktuálních odstávek a havárií, přehled důležitých kontaktů dodavatele vody nebo celkový přehled zadaných požadavků. Účet také nabízí možnost platby záloh a faktur on-line, možnost změny nastavení úhrady faktur a změny výše záloh, lze provést změnu adresy, je zde možné také nahlásit samoodečet, registrovat se k bezplatné službě SMS info, rezervovat si on-line schůzku na zákaznickém centru nebo využít E-podatelnu pro podání reklamací, podnětů, žádostí či dotazů.


Zákaznický účet je možné také používat v mobilní aplikaci, která je připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS.


Zdroj: redakce

Zdroj: redakce

Doporučujeme