„Zákaznické centrum bude otevřeno od pondělí do pátku pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém. Rezervaci termínu lze provést na stránkách www. pvk.cz v sekci zákazníci, nebo prostřednictvím zákaznické linky,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá rouškou. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra.
Pokladna v zákaznickém centru zůstává nadále zavřená, a tudíž není možné provádět platby v hotovosti. Pro zaplacení závazků je možné využít tyto formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.
PVK žádají zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí, přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace. V tomto směru PVK nabízejí následující možnosti:
- Především e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí.
- Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.
- Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
- změnu kontaktních údajů
- změnu způsobu hrazení záloh a faktur
- změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
- odeslání jakékoli vaší žádosti
- zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace).
Nezapomeňte, že zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.
- Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
- Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte nově zprovozněný vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.
Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.
Bližší informace nejen k aktuální mimořádné situaci jsou v aktualizované podobě k dispozici na webových stránkách PVK www.pvk.cz.
Zdroj: redakce
Zdroj: redakce