PVK obstály v průzkumu spokojenosti, jejich služby ocenilo přes 90 procent odběratelů

Se službami Pražských vodovodů a kanalizací je spokojeno 91 procent odběratelů, s kvalitou pitné vody devadesát procent a s profesionalitou zaměstnanců pak 95 procent zákazníků. Vyplývá to z průzkumu nezávislé agentury IBRS - International Business and Research Services s.r.o., který se uskutečnil v průběhu září, a zúčastnilo se ho 700 respondentů. 

3 min. čtení

„Tento průzkum si necháváme zpracovávat každoročně. Jeho výsledky pak využíváme k dalšímu zlepšování služeb pro naše odběratele,“ řekl tiskový mluvčí Pražských vodovodů a kanalizací Tomáš Mrázek.


Z výsledku průzkumu také vyplývá, že vodu z kohoutku pije téměř osmdesát procent zákazníků. Zajímavostí je, že převládají muži. Plynulost dodávek vody ocenilo 95 procent dotázaných. Zákazníkům jako zdroj informací nejvíce vyhovuje telefonická linka, internet a tištěné materiály. Bytová družstva a firmy preferují komunikaci přes internet, naopak individuální zákazníci dávají přednost zákaznické lince.

Zákaznické centrum navštívilo pět procent klientů, spokojenost s vyřízením požadavku dosáhla 92 procent. Službu SMS-INFO, informace zdarma do mobilu o celkovém dění v pražském vodárenství, nejčastěji využívají zástupci bytových družstev a ti byli z fungování této služby spokojeni ze sta procent.

Na webové stránky PVK nejvíce míří zástupci bytových družstev. Spokojenost s přehledností webu a informacemi, které se tam nalézají, celkově přesáhla devadesát procent. Zákaznický portál a aplikaci nejčastěji využívají bytová družstva a firmy, spokojenost se službou je stoprocentní.


Zdroj: redakce

Zdroj: redakce

Doporučujeme