„Celkově je se službami, které nabízejí v Praze PVK spokojeno 94 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 88 %. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků (96 %), zde je zároveň nárůst spokojenosti proti loňskému roku o 2 %“, říká Ondřej Pokorný, tiskový mluvčí PVK.
S kvalitou pitné vody je spokojeno 92 % zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost vysoká napříč všemi segmenty“, dodává Ondřej Pokorný. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 92 % respondentů. Tomu odpovídá i používání vody z kohoutku na pití – celkem 86 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu PVK organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct!, který se snaží o navrácení kohoutkové vody zpět do našich restaurací. Do projektu se za 3 roky zapojilo v Praze přes 400 restaurací. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz.
Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody, z toho plyne velmi vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody. Plných 99 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno.
Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
97 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci PVK, je s jejich profesionalitou spokojeno. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 99 %. U těchto hodnot agentura IBRS zaznamenala navíc mírný nárůst spokojenosti oproti loňskému roku.
Roste důraz na moderní způsoby komunikace
S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 97 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 5 % zákaznické centrum, 6 % telefonovalo na zákaznickou linku. S ní je spokojeno 90 % respondentů. S množstvím informací je celkově spokojeno 80 % respondentů. Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména brožury a letáky.
IBRS působí na českém trhu od roku 1994 a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. Prostřednictvím svých zástupců je členem ESOMAR. Od roku 1994 IBRS oslovila marketingovým výzkumem více než 350 tis. respondentů a realizovala více než 800 skupinových diskusí. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů.
Foto: Wikipedia, Massimo Catarinella, licence
Zdroj: (jab)
Zdroj: (jab)