"Nabízené služby nejsou nutné pro dosažení kvalitní pitné vody. Není třeba si tuto službu objednat a platit za ni. Informace, které podávají dealeři filtrů o vodě z kohoutku, jsou vymyšlené a zavádějící," uvedla VOSS, která apeluje na obezřetnost lidí.
Pokud je odběratel napojený na veřejný vodovodní řad, dodává VOSS pitnou vodu podle vyhlášky ministerstva zdravotnictví, která stanoví hygienické požadavky na pitnou vodu a četnost a rozsah kontrol prováděných pravidelně podle harmonogramu krajské hygienické stanice. VOSS ručí za kvalitní a zdraví nezávadnou vodu. "Dodávaná pitná voda odpovídá ve všech ukazatelích platné legislativě," uvedla VOSS.
Kontrolu kvality zajišťuje pro VOSS útvar kontroly jakosti Severočeských vodovodů a kanalizací, akreditovaná laboratoř Sokolov. Její pracovníci i zaměstnanci VOSS se prokazují služebním průkazem. Kvůli nárůstu telefonátů podvedených zákazníků by si měli obyvatelé Rokycanska zjistit informace o kvalitě i totožnosti kontrolorů na telefonu 840 111 111 a 726 828 282 nebo v pracovních době na 352 248 247.
Instruktážní video k identifikaci pracovníků VOSS v terénu je na webových stránkách www.voss.cz v sekci kontakty.
Zdroj: ČTK
Zdroj: ČTK