"Nová služba zlepší přehled zákazníků o haváriích a o odstávkách. Zájemci si mohou na mapách jednoduše vyhledat oblast svého zájmu, tedy konkrétní ulici nebo adresu. U každé provozní události jsou údaje, které zákazníka průběžně informují o přerušení zásobování vodou, o náhradním zásobování a o předpokládaném ukončení výluky," řekla dnes ČTK mluvčí společnosti Moravská vodárenská Markéta Bártová.
Moravská vodárenská informuje zájemce o opravách vodovodních rozvodů již od konce roku 2007 prostřednictví zpráv, které jim zasílá na mobilní telefony. K této službě se už přihlásilo téměř 4000 lidí. "Od počátku zavedení služby již bylo rozesláno 150.547 SMS a zájem o tuto službu neustále vzrůstá," uvedla mluvčí.
Moravská vodárenská, která je členem skupiny Veolia Voda, zásobuje vodou v regionu střední Moravy asi 400.000 lidí.
Foto: Wikipedie: Snek01
Zdroj: ČTK
Zdroj: ČTK