Jak v Holandsku umí podpořit pití kohoutkové vody

Podívejte se, jak v Holandsku umí vodohospodářské společnosti oslovit mladé lidi, aby pili vodu z kohoutku. Stylová kampaň v duchu hip-hopových klipů je vtipná, současná a přitom sklidila své ovoce...

1 min. čtení

V lednu 2005, dvě největší holandské společnosti Vitens a Evides spustili kampaň na podporu pití vody z kohoutku. Kampaň byla zaměřena především na mládež a klíčovým poselstvím kampaně bylo ukázat, že voda z kohoutku je nejen pohodlné, levné a šetrné řešení, ale že také dobře chutná a je zdravá. Cílem kampaně bylo zvrátit rostoucí oblibu balených vod u mladých. Nutno ale podotknout, že spotřeba balených vod je v Holandsku téměř desetkrát nižší než v ČR.

Aby kampaň mladé lidi opravdu oslovila, natočili vodárenské společnosti spot ve stylu hip-hopových videoklipů. Urřeny byly převážně pro TV a projekce v kinech. Předseda společnosti Vitens – pan Jos van Winkelen kampaň komentoval: "Musíme vodě napravit pověst, aby lidé věděli, že je v pořádku."


Zdroj: (pek)

Zdroj: (pek)

Doporučujeme