V lednu 2005, dvě největší holandské společnosti Vitens a Evides spustili kampaň na podporu pití vody z kohoutku. Kampaň byla zaměřena především na mládež a klíčovým poselstvím kampaně bylo ukázat, že voda z kohoutku je nejen pohodlné, levné a šetrné řešení, ale že také dobře chutná a je zdravá. Cílem kampaně bylo zvrátit rostoucí oblibu balených vod u mladých. Nutno ale podotknout, že spotřeba balených vod je v Holandsku téměř desetkrát nižší než v ČR.
Aby kampaň mladé lidi opravdu oslovila, natočili vodárenské společnosti spot ve stylu hip-hopových videoklipů. Urřeny byly převážně pro TV a projekce v kinech. Předseda společnosti Vitens – pan Jos van Winkelen kampaň komentoval: "Musíme vodě napravit pověst, aby lidé věděli, že je v pořádku."
Zdroj: (pek)
Zdroj: (pek)